måndag 15 augusti 2011

Snabbt

Har haft fullt upp hela dagen.. Räddat ridgrejerna, allt gick att rädda men det återstår att se hur stövlarna blir när de torkat.. Jag och Josefin har spolat, tvättat, skrubbat, smörjt och allt möjligt för att återställa våra lerdränkta saker.. Detta vill jag INTE uppleva igen..

Vi har även tatt ner ponnisarna från betet, sen red vi ut lite. Jag hade Billy, har aldrig ridit honom förut men han e ganska unghästig och skänkeldöv typ. x)  Dock markerade Billy rejält när vi skulle trava så vi fick helt enkelt vända tillbaka, tror att det var för att han hade tappat två skor.. :(


Nu är jag jättetrött efter dagens äventyr så ni får ha det så gött så hörs vi imon.. ;D


P.S. Bara 5 dagar kvar! ;) Och jag hoppas att det går bättre för Karin på framtida ridpass på lägret. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!