lördag 28 januari 2012

Presentation - Rebecka

Nu kommer det äntiligen en riktig presentation av mig iallafall på bloggen. =)

Jag heter då Rebecka, jag är 14 år gammal och går på Hovåsskolan. Jag har ridit sedan jag var 7 år gammal på 3 olika ridskolor. Jag har tillsammans med Karin en foderponny som vi hyr från Sjöis. Han heter Arrow, en 13 år gammal skimmelvalack. En go ponny med mycket egen vilja, han är alltid lika rolig att rida! Han är duktig på hoppning men tycker att dressyr är helt ok det med, har tävlat LA hoppning med föregående hyrare. Med oss har han tävlat LC hoppning och LB dressyr. En utmärkt allroundponny med andra ord. :)


Jag är mest för dressyr men hoppning är också roligt. (:
Jag är mycket aktiv medlem i Billdals Ridklubb, rider lektion, sitter i US styrelsen, är med i Billdals dressyrsatsning samt Ledaraspirant. På ridskolan står underbara Linus, min favorithäst som jag även tävlar nu i vår, hoppas på många fina resultat framöver. Vi vann vår första tävling ihop med 68,88% :)

Utöver hästar och ridning så gillar jag att fotografera, det gör jag med en Sony A390.

Jag och Linus ♥ 

Jag och Arrow ♥




Annat som kan tänkas vara intressant;
Jag älskar att sitta och pyssla med datorn, blogga, redigera bilder osv. :)
Jag är väldigt mån om mitt utseende, lägger ner mkt tid på mina kläder för dagen och går aldrig till skolan osminkad.
Jag älskar Justin Bieber, både hans musik och utseende. Jag skulle inte kunna leva utan honom. ♥
Jag är både en Belieber och en Directioner, Louis är ögongodis på hög nivå. ;D ♥
Jag är inte som någon annan, utan ganska egen men som tur är har jag
många underbara kompisar som jag älskar rakt igenom. :3
Jag har mycket egna åsikter och det är verkligen inte mig emot att vara ensam om dem.
Jag har fobi för trånga utrymmen och spindlar.
Att läsa och skriva ligger mig varmt om hjärtat och ett av mina favoritämnen är svenska.
Jag är rädd om mina pengar fast ändå älskar jag att shoppa, köper mkt hästsaker begagnat och reor är det bästa jag vet!
Jag har två kaniner som bor i min trädgård. ^^
Jag gillar även twilight böckerna och filmerna. Jag är ett fan av Star Wars oxå! :)
Jag älskar att matcha, både till vardags och med hästarna. :)





Det var lite om mig, Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!