måndag 2 april 2012

Hööks news!



HISS:
Denna kavajen va riktigt snygg tkr jag, Spooks kan bli lite väl .. ;)



Snygga byxor med lite snygga/praktiska detaljer. Älskar "mudden" på mina animo, det är en supersmart grej. Skulle vilja ha dessa brallor i marinblå faktiskt!
Söta sporremmar, det är detaljerna som gör det!

Vet inte riktigt vad jag tycker om detta schabraket, i vitt var det snyggt men inte i de andra färgerna. ;)


Så wb Veredus, men Veredus är ju snygga så? ;p



DISS:

Asså egentligen är de ganska snygga, men "stenarna" förstör allt. De ser bara billiga och fula ut med dem...
Behöver jag skriva mer än URK? 


Silverhandskar? Nää




Sen var jag tvungen att lägga upp detta täcket också, fangirla lite när jag så att det hette Niall. Aww ^.^


Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!