tisdag 1 maj 2012

Hästens dag!

Hej! Idag höll vi i US i årliga Hästens Dag och jag tyckte att det flöt på bra! Det var ganska lite folk efter showen jämfört med vad det brukar vara, men det var många som kom och tittade på maskeraden, kadriljen, duellhoppningen och gymkanan som Billdals duktiga ungdomar visade upp! Gymkanan red US som vanligt, jag hade Laika som var väldigt trött och lat så det gick inte särskilt snabbt även om jag sparkade som bara den i hennes lilla tjocka mage, hahah! Vårt lag förlorade men jag är ändå nöjd med tanke på att jag till skillnad från förra året
  • kom ihåg att ta av hjälmen på äpple&kakao-grenen
  • inte välte ut vattenhinken på mig
Haha, det är inte lätt första gången... Sparky är verkligen bästa gymkana-ponnyn!!

//Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!