tisdag 8 maj 2012

Mer musik

La till lite fler låtar i min spotifylista igår. :) Ulrik, Demi och lite annat. :)

Har tyckt Ulrik va bra sen lilla melodifestivalen för evigheter sen, började lyssna på honom mer för några veckor sen. Här har ni några låtar, visst är han bra? :))












Demi är helt amazing. ♥ Hittade dock inga bra ytube klipp med någon av hennes andra låtar, dessa är inte jättebra heller. Dåligt ljud, men checka dem på spotify annars. ;)





Sen har jag blivit beroende av denna låten sen Justin sa att han gillade den. ;d Haha, det var en radiostation i England(?) som hade 2 timmar bieber igår. Till min stora lycka så kunde man lyssna på nätet. Det var intervju, Justins låtar, hans egna favoritlåtar osv. :D Min twitter TL var awesome igår, alla fangirlade över att Justin nös, Jerry-talk, och hans skumma musiksmak. (Typ allt från Michael Jackson till reggae :o) Det var rätt kul för alla satt och lyssnade på exakt samma sak, när de sa ngt kul så BOOM så var twitter spammat och det hade blivit en Top Trend. hahaha, jag älskar denna fanbasen. :3

Här är låten iaf, har satt sig på min hjärna. x)




Inget slår Justin och 1D men detta är riktigt bra det med. :D

xx

Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!