onsdag 2 maj 2012

Hoppträning

Hejsan, idag har jag hopptränat för Jenny. Eller tja, jag var med på vanliga ridlektionen fast med Arrow ist för lektionshäst. :) Det gick sådär, hoppade bara ett par hinder på rad och sedan banan eftersom vi hade så ont om tid, så jag kände inte riktigt att jag kunde göra om igen när det gick dåligt utan det var 1 chans som gällde liksom, men så kan det va när man är många i gruppen.. (herregud vilken lång mening hahahah) 

Arrow var ganska lat och då red jag fortare, men det var en kontrollövning vi jobbade med så den passade inte riktigt oss, haha. Men känns ändå bra till på söndag, han blir alltid mkt piggare på tävling och då kan man korta upp han mer. :) 



Ska alltså hoppa två rundor, L:C och L:B (90cm och 1m) på Ale Jennylunds ridklubb, taggaaaa! Blir troligtvis vår sista start för denna sesången, om vi inte är med på clearrounden på klubben för barnen den sista veckan innan han åker. Det beror på vilken höjd vi får hoppa, blir det en 70runda kan det kvitta faktiskt....


//Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!