fredag 25 februari 2011

Friidaay! =D

Fredag i dag dåå! Slutade kvart i ett och åkte till stallet. =)
Var med Karin och Linnea, myysigt. ='D

Sen så var jag ledaraspirant, fick ha teorin med nybörjarna helt själv idag! Sofia var inte där och Lisa skulle ha deras ridlektion. Så fick jag ha hästkunskapen själv. Det gick jättebra, vi var i teorisalen och pratade om olika foder. Sen så gick vi till stora stallet och fodrade. ^^

De verkade tycka det var kul, var mest repetiton från det de hade haft förut. Fast lite mera om varje fodersort och sådant.
Det var superkul tkr jag! ='D

Imon blir det markarbete på ?. Jag vet inte vilken häst. =P Sen ska jag och Karin. Skritta ut. Kanske Josefin oxå??


Bildbomb från Horseshow ='D







Roffe vann! =D




Ebba och Ylva (y'



Har massa fler bilder. Dyker upp lite utspritt veckorna framöver.. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!