fredag 25 februari 2011

Härligt läge! =D

Har varit alldeles för lite skrivande av mig. Igår på Gbg HorseShow som becka redan sagt, var det jättekul!! =D det allra bästa och coolaste var såklart clinicen för Andreas. Riktigt najs. =)

Jag köpte ett vinrött schabrak och matchande benlindor. Plus ett geléspö då. =D


Härligaste dagen på länge idag. Okej igår var nog bättre, men ändå..=)
Vi slutade kl tolv vid hästebäck för vi hade åkt skridskor. Mer kul än jag trodde.^^ Åkte ner till stallet. Mockade och fixade hos Gunnar. Sen kom Rebecka och så småningom oxå Linnéa och Paula . Vi satt i cafét ett tag och sen skulle Linnea och Becka ha lektion. Barnen älskar mig xD men jag var tydligen ivägen, så jag gick och borstade Gunnar, värsta myspyslänge. =) Hjälpte Rebecka sen med sin andra hästkunskapslektion. Nu har vi ätit tacos och ska se på Lets dance, fast det är typ ingen mening nu utan helena...^^

 Ha det supergött ankkött! =D <3

















 Haha xD failad min...
Jaa!! Bilderna fuunkar! =D
Detta var från i Luleå. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!