onsdag 2 februari 2011

Grattis *atchooo* till *snörvel* meej

Hej, jag är fortfarande sjuk. =( Asså allvarligt! Jag VILL blir frisk nuu! -.-
Trodde att jag skulle bli bättre idag men icke sa nicke, fick inte rida heller. Bajs!

Så jag har vart hemma idag igen och kollat på TV =P Har förstås firat min födelsedag oxå. ='D
Blir ingen skola imon heller, har en känsla av att jag kommer bli bombad med läxor när jag är tillbaka. Fast jag lär inte vara ensam, halva klassen e sjuka. =(

Detta har jag fått idag. ^^

Glitterleggings  ^^
En sån där halsgrej =P













Två jättefina blusar! =D
Ett hårnät med diamanter och en stor sammetsrosett
Assnygg vårjacka från kingsland ='D
En virkad sköldpadda (Som mamma har gjort) ♥
Ett typ spa set =)
Presentkort typ till vilken affär som helst i london ♥


Jag har haften en bra dag trots att jag varit sjuk. =)





1 kommentar:

Skriv här!