söndag 27 februari 2011

Hiss & Diss tema ridhjälmar...

Becka har redan dissat en hjälm, jag fortsätter...




Jag hissar den s k John Whittaker-hjälmen! Den är snygg i designen, och många håller nog med för de har sånahära. Jag tänker köpa, provade en på mässan idag. Den var värsta skön, men har ju då rätt så dålig ventilering, fast på vintern är det ju bra, haha! =) Jag såg aspro ut den och supersnygg kavaj jag ville köpa.. Jag vill ha en mörkblå utan blingbling typ. =D







Jag dissar Uvecs ridhjälmar med konstiga mönster som denhär. För mig är det ingen klassiskt snygg ridhjälm. Uvec har ju typ sysslat med anra sortes hjälmar förrut, typ sporthjälmar, de ska väl se ut lite såhär antar jag...men ändå, jag gillar den inte. Alls.







Astagga inför Ponnyakuten och sen Bones. =D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!