onsdag 23 februari 2011

Onsdagar = bäst!

Hej har ni det gött ankkött? Jag drog min påhittade, "roliga" historia på hästkunskapen. Såhär går den då för alla som iinte hört den. ^^ (Säkert inte så många...)
Det var en gång två ankor som gick över en väg. En av dom blev påkörd av en bil, och då sa den andra ankan: - Kom nu ankkött!  xD Hahahaha

Iallafall, idag var det onsdag, min favoritdag. Vi hade som vanligt ägiga Stefan i skolan hela dagen. =) Åkte till stallet och vi tog en promenad i parken, jag, Lisa, Becka och Gunnar. Perfekt team asså! =D Sen hade vi på lektionen hoppning, jag red Laika. med sporrar och lite hinder lite sådär överallt blev hon mkt piggare! Det var härligt att det gick bra. =) På hästkunskapen såg vi värsta flummiga bilden på en häst, möglig havre och käka massa havre..^^ Det är det vi sysslar med då ja....=P

Ska ta med kameran imon, hoppas inte bajsar sig igen, då blir jag gaalen, jag vill ju visa bilderna!! =) Det är därför ni inte får några! =(

Ha det gött ankkött, tagga för imon!!! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!