lördag 19 februari 2011

Najs najs najs... =D

Fan vad jag saknar Rebecka! Hon skulle vart med igår..
asså igår kväll när jag kom hem orka jag inte blogga. Förlåt! Iaf, jag kan berätta om igår nu, typ. =)

Jag åkte då ner till stallet vid 2-tiden, och skötte Gunnar. Kl 5 var det sammling i teorisalen för US. Vi pratade om våra mål och så, det var riktigt inspirerade. Mackor fick vi oxå! =) Sen skulle vi rida, jag fick bästaste Dunder! =D Vi, jag, Hannah, Josefin och Amanda red för Michan (stavning?), vi hoppade. Det gick jättebra och Michan var jättebra som ridlärare..faktiskt. =) Hahaha...xD
 Michan: - Hannah, Jameena spyyr snart!
 Jag: - Hästar kan inte spy..^^
Hur som helst hoppade vi studs, bl a. =)
Sen blev jag och Hannah utsatta för djup skräck i det släckta stallet, och när vi kmr upp i cafét säger Sofia att vi ska gå ner och låsa sadelkammaren igen... Därefter åt vi mumsmumsig mat och hade (som Josefin skulle säga) allmänt, trevligt. =D

I dag jobbade vi igen med hästens matspjälkning system på lördagshästkunskapen, och sen var det ridning då. Jag hade Jamenis igen, vi gjorde samma övning som i torsdags. Idag hade jag sporrar, och det gick bättre! =) Jag skötte Gunnar tsm med Josefin. Såg lite på Sten-träning och när Annie red Gunde. <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!