söndag 24 april 2011

Glad påsk!

Halloj. Mitt inlägg från igår blev aldrig publicerat för telefonen bajsade. Iaf, igår hann vi med massor! På morgonen gick vi upp och åt frukost, sen åkte Nils, med Henrik och Eva-Lena, jag, Signe och mamma iväg till köpcentet Torp, där det blev snabbshopping. Fast jag hittade inget.. Men mamma och jag ska åka igen imon. =)
Vi åkte hem igen för att fika, och därefter ge oss iväg till stan, mormor, Håkan  och alla vi andra. Vi såg på Passionsspelen i den stekande hettan. Typ Jesus korsfästalse, i en musikal.  Den var ganska konstig och det var jobbigt att stå upp, men det var kul. ^^ Sen blev det glass iaf! =D Henrik körde hem mig, Nils, mormor och Håkan. Vi satt hemma och spelade Angry birds, och sen sjöng och spelade Nils och Henrik gittarr. Dom äger! =P

Vi åt lunch när de andra kom, och sen blev det äggmåling. Men många göra om och göra om blev det klart, jag blev halvnöjd.. ^^
vi spelade boll (med klot och en liten liten boll man ska träffa) . Mitt lag sög och kom sist med marginal. vi var trötta men det var kul. Sen gick vi hem och åt middag. Därefter åkte Nils, Ella och Henrik och Eva-Lena hem.  Vi såg på Madagaskar 2 och sen Indiana Jones! =D Bra filmer typ.

Imorse åkte vi hem. Jag och Signe cyklade till Götteborg. Vi köpte godis till påskägg. Rebeckas är änligen klart. jag tror hon blir glad . <3

Nu aka vi äta lunch och sen ska jag, mamma och Signe cykla till Billdal! Yeey! =P Måste hälsa på hästarna, har ju inte vart där på en vecka nästan. =O

här kmr massa bilder från veckan. =)

Dunder blir fin för tävlingen

Laget

Linnea och Good Luck

Hahaha kolla pannluggen xD

jane är snuggt knoppad till dressyrtävlingen på måndan


Blåsippor

Fiina

Havet

Utsikten..

Jag ääger på korthus! =D

Fina rosetten från i måndags


Godbajs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!