fredag 8 april 2011

pangdag!

Heej! Sitter på bussen hem från stallet och har inte så mkt tid så det får bli en kort verision av min låånga dag. =)

På morgonen var det talang, som jag, Frida och sirinthra då var med på. Det var jättekul, vi kom trea och är verkligen nöjda! =P <3

Direkt när jag kom ner till stallet var det bara att byta om och sen tränsa för Teddy var redan ganska klar.. Jag och Annie red ut i parken i det jättefina vädret, det var härlig att galoppera upp för backarna! =D

Sen skötte jag och fixade hos Gunnar. =) <3

På lektionen red jag Laika och vi hoppade det gick ganska bra och vi hoppade. Jag har världens bästa två ridlärare, idag var det Malin som nu har återhämtat sig från sitt skavsår..xD

Nu ska vi på middag hos Ella, mysigts typ. =)

Hejdå sålänge!

// Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!