tisdag 19 april 2011

Härligt värre!

Sitter med Signe på bussen till Uddevalla. Idag så har jag ridit. Mamma och Signe har varit på vårdcentralen för att ta blodprov med det blev inte av. Sen packade vi och åkte till stallet, jag och mamma. =) Mamma hjälpte mig att fylla mat och sen hämtade vi in Gunnar. Han fick stå och äta medans mamma mockade och jag borstade. Jag ryktade honom ordentligt och sen sadlade och tränsade.. Sen skulle Paula komma och vi mötte henne på vägen från bussen. Vi red ett varv i parken först och sen gick mamma på möte. Jag red dressyr i paddocken i det urfina vädret, och Paula hade med sig kameran och tog kort. Jag red först en del i trav, men var tvungen att ta små skrittpauser ibland för jag blev så varm.. Sen galopperade jag först i högervarvet, där han är lättast. I slutet var han mkt mjuk i båda galopper och Paula kom med lite förslag var och hur jag skulle rida för att få bättre bilder. Det var jättekul. =D Paula var supersnel som höll sällskap och fotade! Hon är ju jätteduktig, och snart kommer nog bilder upp på facebook och såsmåningom här.

Kramkram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!