söndag 3 april 2011

Svenska mässan

Hello!
Förlåt att jag inte bloggat på typ 2 dagar, min dator har tillfälligt dött...men nu lever den igen! =)

Igår var vi på Svenska Mässan med Us. Eller ja, typ 5 personer av Us. ^^ Den första föreläsningen var bra, och sen var det lunch. Yeey gratis mat! =D Sen var det en till föreläsning men den var inte alls lika bra, riktade in sig till handbollsföräldrar typ? xD Så vi åkte hem och bakade vaddetnuhette från Österrike och det var gott!
Vi åkte ner till stallet och jag mockade hos Gunnar och rullade upp några lindor medans Annie knoppade gunnar, ska ut på årets första tävling idag! <3 Sen red Rebecka, Linnea och de andra dressyrprogram för Jenny och jag filmade.. Ganska dåligt men ändå.. xD
Sen spenderades kvällen hemma hos Rebecka och ponnyakuten i svt play! =D

Nu bär det av till stallet jag ska vara funktionär. =)

Kram, Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!