onsdag 6 april 2011

Spännande och myspysig dag! =)

Tjaa! Har varit en bra dag idag men jobbig och jag är astrött...

I skolan hade vi en tävling på engelskan - vårat lag (jag, Sirithra och Andreas) vann överlägset!

I stallet så skötte jag Gunnar och hängde runt med Dom Flummiga och Underbara Kompisarna... Yeey. =)
På ridlektionen hade jag Gunnar, som Rebecka nämnde skrittade vi ut först, Gunnar fick gå först och var så nöjd och stolt när han lyckats få med sig hela flocken hem! Han tycker det är så spännande att gå lektion och träffa nya hästar, han är ju så social.. =P

Hur som helst så gick det jättebra och Gunnar var så fin! =D <3 Han fick massa sockerbitar efteråt (hihi)

På hästkunskapen gjorde vi ett grupparbete där vi skulle mäta ut en ridbana 20 ggr 40 m i padocken. Det var kul! =) Var svårare än man tror...'

Sen ägnades en del av kvällen nere i källafren där jag försökte lära Josefin och Becka hur man klättrar ner i lådan och i rebeckas skåp. jag är mästare nämlgen! =D


Har ducshat och sett på Grand Designs Austraila på tvn och nu ligger jag typ och myser! c:

Justee, en kul grej jag måste berätta:
 I somras när jag hade ramlat av och låg på sjukhus filmade några gubbar och typ interbjuade mig. Nu har dom gjort en film där jag är med pyttepytte! Min dröm - att vara med i en reklamfilm, har gått i uppfyllelse! Men bara en liten snutt, i slowmotion när jag himlar med ögonen och tar händerna för ansiktet och skrattar. Der roliga var att när vi tittade på det nu, blev min reaktion exakt densamma... =P

Ska länka till den, men hittade den inte just nu... Aja, goodnight!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!