lördag 29 januari 2011

Goaste i stallet! =)

Väcktes av Signe i morse, med hela huvet igenkorkat av snor.^^ Kom ner till stallet och hade teori, vi pratade typ om ryttarens sits, man blir så väldigt taggad inför ridlektionen sen. Jag hade underbaraste Molly, det gick jättebra! =D Hon var inte såå pigg, och vi typ red bommar och små hinder.
Tja, inte så snyggt, Malin avmålat i paint. Och jaa, hindret stod upp i verkligen..^^

I alla fall, det var roligt. Sen åt vi i cafét, god men dyr räkmacka för min del. =) Efter det skötte jag med hjälp av Stina Gunnar. =D Sen gick vi med Becka, Lisa, Josefin och Ubbe Ubåt ut på en långpromenad, ont i benen, efter att jag blivit uppslängd på Mollly av Josefin. Jag som inte äns kan gå ner i typ en halv split elr vad man ska säga, sträckte mig i låret.^^ Haha... Sen tog vi bussen hem, dödstrött är jag nu och så ska vi ha gäster.




Pro upppsittning av Becka =)


Josefin, Ubbe, Stina, Lisa och Rebecka.

woopsi hamna upppochner..

Happ, imon blir det Pay n Jump, ska vara funktionär och Becka ska rida. =) <3
Bajs bajs, Ha det najs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!