onsdag 5 januari 2011

Härligt i stallet idag! =D

Det eviga pulsandet genom snön i blöta kängor lönar sig! Red ut på Teddy idag med Annie och Gunnar och Nina som hade Pride. Vi red till en början ett varv runt ängen i trav och skritt, sen galopperade vi på öppet fält, orörd snö..härligt värre! =D Teddy var jättego, men inte så himla lik Gunnar att rida, trots att dom är kusiner typ. Men som sagt mkt bra <3. Sen hängde jag mest i stallet och såg på medans Becka red Lisa...hahaha :P Uppe i cafét fick jag det magiska beskedet att min mobilbebis var redo att hämtas på The Phone House...GÖTT!! Så nu kan jag fota och lägga upp bilder hur mkt som helst. Jag vet, kanske inte så himla bra kvalité men iaf 5 megapixel kamera. ^^ Om man inte har med nån kamera förstås..:)


Sen forsätter jag på Hiss & Diss med temat utrustning..

Hiss: dressyrsadlar!
Söna att sitta i och ser proffsiga ut. =)

 Ha det gött ankkött! xD


// Karin
  PS. sorry råkade radera signaturen..men den kmr nog snart tillbaka..:)

2 kommentarer:

Skriv här!