fredag 28 januari 2011

Myspys i stallet...

I skolan i morse hade vi gympa, femkamp och mitt lag var det bästa fast vi sög.. ^^ Vi kom näst sist fast fick extapoäng för bra sammanhållning. =D Sen på klassens timma =) var mitt lag oxå sämst, vi kom typ sist, men var kul för vi har typ alrdrig klassens timma...

I stallet var det asägigt, kom ner och hjälpte till lite, sen borstade och mysade jag med Gullis <3 länge. Mockade och så i lugn och ro. Sen bestämde jag mig för att skura spolspiltan medans Becka tvättade Janes rumpa, gjorde en halv vägg superfin, men sen ville Linnea ha sällskap i manegen med Billy: jobbig men otroligt söt unghäst. xD Jag med (ganska så lite) hjälp av Rebecka och Josefim, fyllde på höpåsar och kraft åt Gunnar. =) Vi fick åka hem med mamma, och nu är det dags för FREDAGSMYS =D gött med helg!

Mobilen är tillbaka, häärligt! =)



By the way, världens bästa: alla barnen stod med vattnet upp till näsan, förutom Sandra för hon var kortare än alla de andra. xD Puss och kram skummbanan! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!