torsdag 27 januari 2011

Härligt men kallt..=)och Hiss & Diss

Sorry för att jag inte har varit så aktiv på sinstone, men har haft så himla mkt att göra.. Hela veckan har jag kommit hem nästan kl 9 på kvällen och knappt haft tid för läxor elr nåt. ^^ ígår red jag först Pluto, Rebecka visade skillat hur vi gjorde nedan.. Och sen då Gunnar, mysigt och gick bra. =)

Idag skulle min mobil komma tillbaka från lagningen, men laddaren var förstås inte med, så icke sa nicke... Jag får klara mig med lånemobil tillsvidare. ='( Efter skolan åkte jag ner till stallet, kl 4 lite drygt kom jag, Gunnar <3 , Josefin och Ubbe Ubåt =) iväg. Och det var kallt..men härligt. <3 Sen blev det lite ändring av planerna när det inte fanns plats i manegen. Just då fick Becka sms om hon ville ta ut Lisa, så perfekt, Gunnis fick ta en till skritttur, samma gamla visa..=D Den gången var det (visst, mysigt,men) mest av alllt kallt! Inga tår elr fingrar kvar. xD Sen fick vi bråttom, lyckades sadla av, mocka, fylla på hö och kraft på typ en kvart jag och Becka. Teamwork kallas det. ^^ Bussen hem, sen skulle mamma på nån yoga så jag fick fixa mat. Lyckades värma potatismos och steka ägg. Helt själv. Mkt stolt kan jag tala om! =D Nu är jag äntligen klar med alla läxor jag skjutit upp hela veckan, käns skönt! =) 


Nu, Hiss & Diss! Tema: ridbyxor! =)

Jag hissar naturligtvis:

Whitakerridbyxor, bruna ska dom vara. =) Marinblå och röda och oxå skitsnygga men dessa är min favorit! <3

Jag dissar...

Ridbyxor som e vida där nere. Men som Rebecka säger, smaken är som baken. Bra min åsikt. Ifall nån bryr sig.


Tack och hej leverpastej! =) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!