torsdag 13 januari 2011

Stallet som vanligt.^^

Imorse försov jag mig, men så skulle jag till Ella för att ha sällskap till skolan. så då förstås kom vi inte iväg förrän tio minuter senare ändå förstås..^^ Det var för fullt på bussen vi skulle med, och det sög för det var bara vi som inte fick åka med..=( I stallet så var jag med Becka, Josefin och Hannah. Vi la oss i Josefins (pyttelilla) låda, hehe var askul!! xD Becka har det på film, vi får lägga upp det..=) Söta Janne elr vad den nu kallades, var..tja, jättesöt. Och alla sa att den var ful. Så inte sant..

När jag skulle till stallet...
...var jag så skukt kissinödaig. Jaa det var jag :P  Och då missar jag förstås precis bussen som skulle gå halv, och fick stå är och typ dö av kissinödghet i en halvtimma..^^ Sen fick jg springa hem för jag var ju då en halvtimma sen.. bajs. Men sen blev det att smörja stövlarna. =)  



 Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!