lördag 15 januari 2011

Hejhej!

Sorry för att ingen bloggade igår kan jag väl börja med att säga. Var aspirant i stallet och sen red jag Laika. ^^

Idag så har jag varit i stallet mellan 09.15 och typ 16.00 xD
Gör en lista på vad jag gjorde:
  1. Mockade hos Lisa, samt fyllde på maten.
  2. Hade teorilektion
  3. Red Dunder, dressyr. Jättebra var han (som vanligt) men han va tyvärr lite okoncentrerad så han gick inte lika fint som på lägret.. Men jag är nöjd endå.
  4. Efter ridningen åt jag i cafét. ^^
  5. Sen fixade jag och Josefin det sista med Lisa och Ubbe, borstade, sadlade och tränsade.
  6. Josefin och jag red i nästan en timme ute. ♥ Hästapållarna var jättesnälla och jag tog med den lilla kameran ut, så det dyker upp lite bilder nedan.
  7. Vi smörjde hästarnas grejor. =)
  8. Lekte i megasnöhögen och tog sedan bussen hem. ^^
Jaha, detta var min dag i förkortad verision. =P
Här har ni lite bilder..




Nej, jag är inte påverkad. xD




Kvaliteten på bilderna är usel, jag vet. Men de är tagna med min lilla kamera..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!