torsdag 13 januari 2011

Hahahaha, omogen som man är så skrattade man såklart ihjäl sig över Karins stavfel i inlägget nedan x''D "Skukt Kissenödig" Hahahahahaha x''D Mobbning undanbedes. ;D

Idag i skolan bytte vi halvklasserna så nu framöver slutar jag 15.05 på torsdagar. Blä!! Kom till stallet typ kl tre för vi fick sluta tjugo minuter tidigare (a) men jag tog det rätt lugnt så jag Josefin, Karin och Hannah var typ i källaren (Där alla skåpen finns) i typ en timme. x''D
Som karin redan skrivit så pressade vi ner varandra i Josefins låda. Ingen bra ide då jag typ dog av skräck. Har klaustrofobi =S Men Karin hade ju gjort det så då tvingade jag mig själv vilket resulterade i typ dödsångest. =P
Vi hade iaf jättekul i stallet idag, tog ner Mandys Julpynt och skötte henne. ♥ Myspysponny. =D

Tänker verkligen inte lägga upp filmerna vi gjorde idag, de är för pinsamma. x''D Meen, ni får en bild iaf. ^^

Lite sommarkänslor eller vad säger ni??
Sonia Lindeblad och Shadow,  Billdalsryttare såklart! ;D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!