söndag 30 januari 2011

Pay and jump. =)

Vaknade imorse kl tio i åtta på soffan i morse, och kom på att Rebecka och Josefin skulle åka för fem min sen. ^^ Kul. Jag var så sjukt sjuk oxå. =( Mamma körde ner mig lite senare, så kl halv tio var jag där iaf. Hjälpte Becka och Hannah att sadla sin ponnier, och sprang ner med listor åt Sofia. Filmade när dom red, Becka får komma med film, för det var på hennes telefon. Sen stod vi på banan en kort tid. Jag och Rebecka mockade hos Lisa och åt lite mat. ^^ Efter det stod vi på banan nästan en och en halv timma.Höjde och sänkte hit och dit, från 50 cm till 130.. Sjuukt jobbigt, mina hälar typ dog, helt seriöst...^^ Jag, Josefin och Rebecka hade sen fixa höpåsar snabbast-tävling.. Som jag vann! =D  Vi tog oss hem med bussen, jobbigt läge med skumma killar som tände på varandras jackor typ.=( Men nu är vi hemma och ska änltligen få lite mat i mig. =) <3

Hejdå ha det gött!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!