onsdag 23 mars 2011

Hästar och sånt

Idag har varit en lång dag med mssor av händelser, ska fatta dom lite kort nu för jag är trött och vill se på tv.. =P

I skolan var vi bara 10 pesoner, det är praovecka nämligen. Jag och Frida ska praoa (på Billdal såklart) nu på fredag och nästa månda och tisdag. =) Vi gjorde sammarbetsövningar och sen en frågesportstävling. Axel och Victor vannoch jag och Sirinthra kom tvåa, men egentligen blev det lika för Annie räknade fel. ^^

När vi kom ner till stallet skulle vi, Josef in, Becka och jag gå på en promenad med våra små hästar. <3 När jag skulle hämta tränset i sadelkammaren tog tog jag med burkarna för att fylla kraften oxå.
Men det var ingen bra idé för då spillde jag ut och fick gå och städa.. Så jag fick skynda mig att göra i ordning Gunnar. Men sen så skulle Josefin gå på toa och fix Aragon och allt, så det var onödigt. Dessutom var Gunnar ivrig att komma iväg. ^^ Men det var jättemysigt. Förutom när Josefin gick om oss bara för att Gunnar inte gick lika snabbt. -.-

Sen var det ridning. Jag hade Jane, arg boll att göra i ording med snel hest att rida. Vi hade mrkarbete och det gick ganska bra. På hästkunskapen såg vi på en film med tråkig röst. Kom på mig själv med att titta på annat.  hela tiden.. men man lärde sig bra. Och vi hade som vanligt kul! =D

Sen skulle Jenny prata med Rebecka i enrum och vi fick inte tjuvlystna!! =O Jag var tvungen att äta en till kaka av nervositet... xD

Sen mockade jag och så och så tog vi bussen hem. Josefin och Becka skapade pakt med sina knverseskor.. ^^

 Good Bajs!


1 kommentar:

  1. Haha, nej. Vi bytte bara ekipage som skulle gå först i ledet;) Puss

    SvaraRadera

Skriv här!