söndag 13 mars 2011

Morsning folket! =D Härligt väder idag, solen sken nästan när vi gick till Rebecka. Jag och hon pluggade inför grönt kort provet imon. Det är skräckblandad förtjusning på hög nivå. =P

Sen åkte jag, Rebecka och Josefin till stallet, jag fotade när dom red och tog massa roliga bilder som Becka ställde sig och började radera typ, men sen dog kameran. xD Det var söndermysigt i alla fall, fast att jag tappade Rebeckas värdefulla spanskaridskolanhandduk i bäcken och hästarna var lite koko-crazy! =) Fast en sjukt sak hände:

* Vi träffar på Bjert och han flinr konstigt åt oss
* Josefin ser vad han har i spaden, tre små råttbebisar, knallrosa..
* Rebecka springer, jag skriker, Bjert skrattar
* Rebecka är borta, Bjert kommer efter mig med spade i högsta hugg
* Jag skriiker, och springer, kutar mot källaren, långt långt in
* Möter skräckslagt Rebeckas blick och typ hyperventilerar
* Strax senare kommr Josefin ner, och berättar om hur Bjert halshögg bebisarna och hur de fortsatte röra sig...
* Jag bara svär.. Fy fan! Fy fa-an!
   Och det var den skräckupplevelsen lixom.

På vägen hem är jag och Josefin och Rebecka miljöhjältar och skämmer dessutom ut oss på Statoil. =P Jag, Signe och Beckas familj äter middag hos dem. Josefin kom sen och pluggade lite till, och sen Ponnyakuten <3 <3 Eller tja fettmaakuten.. =D


Bilder från idag får Becka ladda upp, imon blir det prov, önska mig lycka till det behöver jag! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!