tisdag 29 mars 2011

Tjoho!

Softig och asnajs dag! =D Idag slutade jag skolan fem i halv ett. Gick hem och åt, tog det allmänt lugnt. Sen så åkte jag till stallet. Red ut på Lisa, Karin gick med och Lisa (Människan) och Kasper kom med i sista sekund. Karin tog som sagt hand om min kamera och jag tror nog att det blev en del najs bilder. Har inte kollat på dem än. =P Men karin har talang för fotografering, hon vill bara inte erkänna det själv. ;D

Bilderna får ni imorron eller nått. Lovar. ;) Pallar bara inte ladda upp dem nu.

Hur som helst så efter skritt turen så var det Aspirantkurs. Var bara jag, Linnea, Sarah och Ylva som kom. xD Rätt bra endå, vi skulle ju ha våra "redovisningar" eller "minilektioner" eller vad man säger. =P Var iaf bra att vi inte var så många. =)


Aja, imorron är det ridning då. Banhoppning på Otto, intressant. =P

Hare gött, igelkött!!
Otto och Linnea




1 kommentar:

  1. Va du tvungen att ta en ful bild? kunde du inte lagt upp en liiite snyggare =P

    SvaraRadera

Skriv här!