måndag 28 mars 2011

Prao dag =)

Heej! =) Håller med Rebecka om hennes hiss & dissar. Ooftast så tkr vi samma.. =P


Idag har det varit prao, den näst sista dagen. Vi har ju tre. =)

Idag har vi fått:

Tagit på alla hästarna täcken

Släppt ut hästarna i hagen

Släppt ut privathästarna

Mockat

Ströat

Sopat stallet, toan med förvaringsrum, sadelkammaren och foderkammaren

Släppt ut några till hästar som då gått lektion

Ätit lunch

Sett på när ridlärarna red för Klara (jag såg Malins häst för första gången, jättefin verkligen)

Jag mockade

Tagit in privathästarna

Släppt in Stor-hästarna

Tagit av hästarna täckena och visiterat dom

Borstat Angel lite

Tvättat Angel

Gjort i ordning Molly till... nån grej

Borstat och gjort i ordning några ponnyer som skulle gå lektion

Fodrat manegestallet

sen kommer jag inte ihåg mer men vi gjorde säkert nåt mer som jag inte nämnt! =) Det var jättekul i alla fall.

Sen så har vi tagit in Greta och Beata och ätit mellanmål. Innan vi åkte tog vi in Gunnar som fått vara ute i hagen lite extra... =)


Nu har jag gjort läxor och sett lite på TV. ^^ Tappat bort min lapp där arbetsgivaren på praon skulle skriva omdöme, får la skriva av Fridas... xD



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!