tisdag 22 mars 2011

Hejhej ^^

Idag så har jag varit i stallet. Typ helt ensam, Karin va sjuk, Josefin upptagen och Hannah mådde dåligt efter sin lektion och åkte hem. =( Menmen, tur att man har hästarna. Skötte Lisa, ryktade läänge och hon sov typ. ^^ Sen så gick vi på promenad i det fina vädret. =D
Kl 7 var det aspirantkurs och då kom ju Linnea, det var bra =). Hon ville ju att vi skulle skriva om henne =P Efter kursen så skulle vi ge Glenn en morot som såg ut som ett finger, och jag ristade in Linnea ♥ Glenn på. Så han skulle fatta att den var från Linnea. xD Jag vet, jag är sjukt flummig när jag är trött. Ni skulle varit med idag innan kursen, jag försökte förklara för Kajsa och Lisa en rolig historia typ. ;D Men jag berättar den inte nu, har bestämt att det får dyka upp som videoblogg eller nått istället. ;)

Här e två bilder från idag, tagna med mobilen. ;D




Ser ut som hon e blå på pannluggen. Men det är typ något som reflekteras eller nått. =P







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!