onsdag 30 mars 2011

Today!!

Idag har jag ridit. Somsagt banhoppning på Otto. Det gick faktiskt bra, Jenny sa att jag skulle rida "som omhoppning på en B-ponny". xD Det vill säga att jag skulle typ driva och rida så fort jag kunde. När man hoppar Otto kan det lixom inte gå för fort, inte för att han är seg eller nåt men han lyssnar inte så bra på skänkeln och det är lätt att han bara bryter av precis innan hindret. Men man måste ha kontakt i tygeln hela tiden för att han brukar vara jättetittig. Men idag så vägrade han inte nått, inte ens på planket. =D Nöjd. ^^


Här har ni bilder från igår: (Tack för att du fotade Karin! <33)




Hej, jag behöver träna på min handställning... (Det tycker Lisa oxå, hon höll precis åp att säga det)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!