söndag 6 mars 2011

Tjabba!

Hej, sorry för att jag inte bloggade igår. Hade inte tid. ^^

Men igår så red jag, hoppade Kitty. Det kunde inte ha gått bättre! Jag är jättenöjd och Kitty var underbar! (Som vanligt) =D

Sedan så åkte vi (jag, Karin, Signe, Hannah och Linnea) ica, för att vi höll på att svälta ihjäl och cafet var stängt. Direkt när vi kom tillbaka var det tävlingsmöte inför Bohuscupen. Jag ska tävla dressyr på Dunder! =D

Sen så skrittade jag ut på Lisa tillsammans med Josefin och Ubbe. Vi var inte ute så länge, skrittade typ två varv runt ängen. Vädret var underbart, vilket det är även idag. Våren är påväg! =D

På kvällen så var vi på middag hos några, var där till typ halv 12. xD De hade en asgullig undulat som kunde prata och allt.



Nu har jag och Karin precis vart ute med Cindie och Campini, först så fick de hoppa omkring i trädgården typ som de ville och sen hade jag och Campi en liten hoppuppvisning. xD Campi hade inte dirket sin bästa hoppdag men hon kom över 25 cm iaf. =)

Nu har Karin ätit så jag ska gå till henne nu.

Hare gött!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!