söndag 24 juli 2011

Bra eller dåligt?

 
Hööks

Dyon
     











Hööks



     





HV Polo











Ja, som många har skrivit så har ju Hööks kopierat både ett  träns från Dyon och en väst från HV polo.
h
Jag tycker att tränset som Dyon gjort var ganska fult - och därför även Hööks kopia. Inte något som jag skulle lägga varken lite eller mkt pengar på.


Västen från HV Polo är som det mesta från HV Polo snygg. Hööks kopia av västen ser i princip lik dan ut den med, så oxå rätt snygg.  Men inte någon av dom heller skulle jag köpa, jag håller kvar vid min Billdals Ridklubb-väst!


Men jag tycker att Hööks borde hålla sig till sina egna designer i fortsättningen. ;)


Vad tycker ni om detta?

1 kommentar:

  1. tycker också att det är dåligt stil:(

    Följa varann via bloglovin?? :)

    SvaraRadera

Skriv här!