lördag 30 juli 2011

Den lilla Mulan

Imorgon åker vi ju hem, så idag var vi och sa hejdå till Mulan. Jag tog med kameran och tog många kort. Eftersom hon varit snäll och ställt upp på fotograferingen och allmänt inte bitit oss fick hon en godbit, glad ponny. <3 Jag har för övrigt fotograferat ganska mycket under de två veckorna, bilderna hamnar på bloggen när jag kommer hem. :) Egentligen skulle jag och Rebecka måla skåp till stallet imorgon när vi kommit hem. Men det blev ändrade planer så vi har inte så bråttom hem, men det ska bli skönt att ha tillgång till min dator igen och så när man e hemma igen! (bloggar med mobilen när vi är här) På måndag ska jag träffa Victoria och hennes mamma eller bara Victorias mamma. Jag ska ju ta hand om Preston och skritta honom nästa vecka. Det ska bli så kul att äntligen rida, även om det bara är skritt. ^^ Sen blir det ju hårdträning med först igångsättningslägret och sen sjöis. :D Kan ju vara bra med lite uppvärmning... ;) Hejdå sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!