lördag 16 juli 2011

Hejhej

I morse/förmiddags var vi på Svensk  ridsport. ^^ Skulle köpt Boots och halsförlängare (till longering) men Karins hjälm var fel storlek så de fick beställa en annan, och så skulle min rabatt även användas till hjälmen så jag får vänta nån vecka till. :( Visst är det bra att få allt med 20% rabatt men jag vill inte vänta längre! -.-
Så bootsen och halsförlängaren blir köpta om typ en vecka. ;)

Men jag köpte iaf ett set med Magic Brush borstar, sen så testade vi dom på Preston. Så testvideos kommer i ett annat inlägg snart. ;)


  Sjukt varmt idag, vi typ dog. xD Märktes på Preston oxå, han ville mest stå och dåsa bland vassen. ^^




Kollade även på stövlarna igen, provade dem mer seriöst. Men de kommer bli för korta när de sjunker ihop. ;(
Så jag och mamma kommer åka till Second Saddle snart och prova dressyrstövlar, de har massor men vi får se om jag hittar nåt som passar. ^^

Hare gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!