torsdag 21 juli 2011

Vart är Kingsland påväg?

Kingsland är ett märke som ständigt kommer med nya snygga kläder och hästutrustning. Men det senaste har de nya grejerna inte varit så snygga tkr jag. Och vill man verkligen betala två tusen för en jacka som inte är särskilt speciell egentligen? Ska de ha så höga priser på allt så får det väl ändå vara snygga saker som man inte kan hitta i princip likadana på Hööks? Sen är det tyvärr sällan att kvaliteten är den som den borde vara. Kingsland är grymma och jag älskar deras grejer, hoppas att de fiskar upp de snygga produkterna i nästa kollektion igen. Det senaste har inte levt upp till förväntningarna. Verkar ungefär som att de skulle kunna ta en random jacka från typ börjes, sätta dit ett KL märke och sen köper folk den för 1500? Skärpning Kingsland!


Sen vill jag passa på att fråga om det är nån som vet varför de blandar in "vardagskläder" i ett märke för ryttare och häst? Typ shorts, klänningar och blusar? ;o


LOVITA TÄVLINGSTOP PRINT JR KINGSLANDPALMDALE SWEAT BYXA JR KINGSLANDFRESNO JR SWEAT JACKA KINGSLANDJESSICA RIDBYXA VIT/RÖD KINGSLANDPASADENA STICKA TRÖJA MED LUVA KINGSLANDFLEECEJACKA OAKLAND UNISEX KINGSLANDPALM BEACH POLOKLÄNNING KINGSLANDHUVA MED BETT KINGSLAND

Ska detta föreställa Kingslands Sommarkollektion 2011? ;(




Obs! Jag dissar inte Kingsland på nåt sätt, jag älskar somsagt deras grejer, jag bara ifrågasätter deras senaste kollektion. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!