måndag 18 juli 2011

Jag vill rida!!

Har inte ridit på hur länge som helst nu. :( Grymt ridsugen, men lägret börjar om 13 dagar så jag lär väl överleva. Det väger upp när jag får rida nästan varje dag från 20 augusti. ;D

Idag var jag på sv ridsport med Linnéa och Josefin. De köpte ridbyxor och jag kollade bara runt. Hittade en grymt snygg dressyrkavaj, Pikeur Diana. Den kostade 'bara' 1799:- typ hälften av deras ridbyxor. :) Behöver en lång kavaj, för att mina ben ska se kortare ut, samtidigt som den ska vara slimmad. Denna satt perfekt! Mkt jag vill ha nu känner jag. xP

Sen åkte jag och Josefin till Preston, borstade och myste. Sen så hälsade vi på hästarna på betet oxå, bjuder på en mobilbild på Midway. ♥




1 kommentar:

  1. söt häst:) kolla in min hästblogg släng in en kommentar vet ja:P

    SvaraRadera

Skriv här!