söndag 17 juli 2011

Hej ^^

Dålig uppdatering idag, men jag har gjort annat. ;P Imorse åkte jag, Linnéa och Josefin till stallet. Hjälpte till att byta hage till ponnyerna och hästarna. Ponnyerna stod värsta långt bort så vi fick gå länge i regnet. :( Sen var deras hage en lervälling så jag lyckas självklart trampa i den största pölen. ;( R.I.P. mina skor
Hade iaf Silvia (Som vägrade gå först och sedan typ försökte bita Mimmi hela vägen), Mimmi (Som bara ville gå först) och lilla Tyson (som trots sina små steg försökte hänga med). Gick mellan  Silvia och Mimmi, med Tyson bakom. xD Mina händer typ vreds till döds. xP


Sen (efter att jag och Josefin bytt om) åkte vi till Linnéa, sen hade vi allmänt trevligt där. ^^

Hare gött!


P.S. Har hittat ett designprogram där man kan fixa bloggdesign för blogspot. Hoppas att det snart är installerat så jag kan göra en ny snygg design, nåt nytt iaf innan den nya Arrow-headern. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!