fredag 15 juli 2011

Halli hallå

Hej, nu är jag hemma från Dalarna. Har tagit ganska mkt bilder men bara med mobilen. :) Idag ska jag hänga med becka till Preston, roligt. :)

Här är massa bilder från våran lilla Sverige-tripp...



Ica i Mora är inte som Ica i Göteborg lixom... xD


Jag vet min sits är sjukt dålig på denna bild men den där hästens rygg  var helt konstig!


E man i Dalarna får man la gör en egen dalahäst...

Äntligen en riktig häst! ponnyerna på bongården...

bäbä vita lamm...


den gick typ omkring på bondgården...


Valla kor, valla kor..


Labolina 1...

Lika?

Labolina 2..



Vi köpte till slut Labolinas ost. :)

Håller med Becka om att headerna har varit uppe lite länge nu, men jag kan inget om sånt så det får hon fixa, hehe. ^^


Kraam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!