måndag 11 juli 2011

Falsterbo Horseshow 2011...

...jag och Rebecka var där. Vi åkte ju då ner på fredagen, och checkade in på hotellet. Det var väldigt fint där för det var fullt med galopphäst-bilder överallt! På nedre våningen hade de ett mini gym med gåband och springmaskin. Vi tränade hela kvällen, haha! Rebeckas familj sov i ett rum och min i ett annat som låg ganska nära. Lördag morgon gick vi upp tidigt och var på falsterbo när det öppnade. Vi hann gå på marknaden ett tag innan 7års-championatet började. (dressyr) Det var mkt roligt att titta på! Sedan gick vi lite till på mässan, och åt lunch. Därefter var det küren, som Patrik Kittel vann! Det var sjukt kul att se på! Sen gick vi och köpte de två longerlinorna och Glycerintvålen. :) Sedan var det falsterboderbyt. (hoppning) De hoppade massa extremt konstiga hinder. Fransmannen som vann kastade sin megakrans till oss, yeey coolt!! Sedan, efter en paus, var det ponnystafett typ...tre killar kom och hoppade över hinder högre än hästarnas, bara sådär! Extremt, konstaterade vi. ^^ Till sist såg vi även Sixbaren. Världsmästaren i "människo-hoppning" eller vad man ska säga... Hoppade det sista hindret på 1 och 70! Dom var asroliga..

Sen åkte vi tillbaka till hotellet, åt middag och tränade lite. Jag och Rebecka sov på madrasser på golvet i vårat rum. Sen på morgonen efter frukost och lite biljard åkte vi och badade. Det var superhöga vågor, jätteroligt! Jag skapade oxå det ultimata hålet i sanden, haha.
Vi träffade små söta minishettisar på ett glassställe, naaw!
Sen åkte vi via Burger King hem och på kvällen såg jag på ett gammalt Bones och smörjde nosgrimman asnoga. :)

Nu sitter jag på vårdcentralen. ^^

Hörs senare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!