lördag 16 juli 2011

Magic Brush

Nu har även jag köpt dem. ;D
Vi gjorde en video per borste. De blev ganska fail då jag ser allmänt konstig ut, solen kommer direkt in i kameran och man hör typ inte vad jag säger. xD Men aja, de är bättre än inget. ;P

OBS! Mobilen gör så att allt typ går snabbare, jag varken rör mig/pratar/borstar så extremt fort. xD
Haha, menar såklart att man måste sätta på tvättmaskinen och så. Inte bara lägga in dom. xP

Hans man blev sjukt blank när man använde "hov borsten" på den. ;P
Borstarna var grymma, verkligen värda priset! Dock kommer jag nog mest använda hov borsten på manen, eftersom det inte blev nån skillnad när man använde den på hovarna. Men den var super till manen. xP


Betyg: 4,5 / 5 ;D

Rekommenderas starkt! :)

På Svensk Ridsport kostar dom 139:-.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!