lördag 28 maj 2011

11 timmar i stallet

Heej! Har varit 11 timmar i stallet idag. :) först, hade vi hästkunskap. Mitt jag vann över Rebeckas! LYCKA!!! =D

haha, sen var det lektion. Jag hade Molly, och hon var jättefin verkligen! :)

Därefter åt vi lunch i cafét. Sen så typ fixade vi i stallet till imon.

Ca kl 2 hade vi möte med Kajsa och de andra som ska hoppa ponnylaget imon. :)

Sen så åkte jag och mamma till Hööks för att köpa luva och hem å hämta lite grejer.

Vi flätade Flipperponny, och sen åkte mamma för att hämta transporten. Jag badade Flipper och var med Hannah. :)

När vi hade fixat allt med transporten oxå så åkte vi hem och nu har jag putsat mina stövlar. :)

Nog ganska dålig uppdatering imorgon... Men vi hörs! =D

Kraam, Karim karim!
Published with Blogger-droid v1.6.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!