lördag 21 maj 2011

Ridvecka!

Kom på att detta blir en ordenltlig ridvecka för mig. Onsdag red jag (Corona), torsdag (Kasper), fredag ( Kitty), Idag (Lordi & Nikki) och imon! (ännu okänd islandshäst)  Kul!

Jaa, Lordi då. När jag fick veta det försställde jag mig tre saker som jag med säkerhet skulle bli; Biten, Sparkad, Avbockad. Inget hände! =O Lordi ´var ganska kul att rida, tkt jag! Vi hade hopptest i paddocken. Och så fick vi tillbaka protkolen från dressyren. Jag fick 6,9 av 10,0 och jag är nöjd med tanke på att jag alldrig ridit  Antita förut. ^^

Jag och Becka höll i 1:ans hästkunskap.

Vi red ut, jssg på Nikki och Rebecka på Lisa då. Nikki gillade inte flugorna men var annars snel! =D

Vi åkte även til XXL för att handla prsent till Elin imon!

Hörs mer då!





Kraam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!