lördag 7 maj 2011

jippie!

Hej, förlåt för den dåliga uppdateringen igår typ.

Igår hade jag utvecklingssamtal, det gick bra. Barbro var snel som hon brukar vara på just utvecklingssamtalen. Men sen...
Hursomhelst, på eftermiddagen skötte jag Gunnar. <3 hade trott att vi skulle ha programridningen men det var nästa vecka. Skulle haft Good Luck, men fick ta Bollen. Vi red ut och galopperade i emmahagen. :) I morse åkte vi till stallet som vanligt. Jag red Bollen oxå idag. Hade sofia och fick hoppa terränghinderna i emmahagen. =D Var sjukt kul! Sen tog vi hand om Gulliver och Lisa. Jag och mamma red ut mot Årekärr. En bit efter den breda grusvägen vände vi. :) Tillbaka mötte vi upp med Becka. Mamma gick in i stallet med Comtesse och jag och Becka tog en runda i parken bara. Mysigt. Och sjukt härligt väder! =D Kl fyra samlades km-deltagarna och gick igenom. Sen byggde vi banan. Efter det blev den tvättning, knoppning och rykt. :) Jameena blev superfin! =D tack mamma för hjälpen oxå. <3 Imon ska bli askul. Jag ska bara väcka upp Jameena så ska det nog gå bra! <3 Nu ska jag gå och gå smörj-terapi. :) puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!