lördag 14 maj 2011

Låång dag...

Tjena! Dagen har varit lång och annorlunda. =)

Dagen började med ryttarmärkestagning på Antitia, mycket häst att rida! ;) Men jag tror jag blir godkänd. Det blev jag ju på onsdagen, och det gick typ bättre idag. Fast hon är ju bara så stor och då skumpig att sitta ner på. ^^

Sen åt vi lite och så. =)

Därefter red jag på Sparky och Linnea på Liza och Maria cyklade till Ica för ponnyridningen. Det var jättekul, men jag fick typ kramp i käkarna av att le. Samma repliker till nya barn i 3 timmar. ^^ vi travade en hel del, oxå då skumpade det massa för vi hade ju inga stigbyglar... Vi släppte våra pånisar i den stora hagen vid Einars stall typ. <3 Sen gick vi hem. Den ena sadeln på Marias cykel, Linnea bar grepen och jag tog Sparkys sadel. Vi vilade upp oss lite i Linneas sadelkammare innan jag hjälpte klart Becka med det sista inför imon. Hata vädret!! Asså regnet inte solen tidigare idag. xD Kl 5 upp imorgon bitti, yeey! ^^ Bua Erik Saade oxå, ba för att! Ni fattar att det är jag,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!