fredag 27 maj 2011

Fredaag!

Hej!

Idag orienterade vi i billdals park. Fördel för mig som kände igen mig.. Kl halv tolv slutade vi så jag, Lisa och Sirinthra gick till stallet. :)

Vi mockade hos Gunnar och fixade mat. När Sirinthra såg Gunnars mat-burkar utbrast hon; äter han kakor?! Inte konstigt, är ju pepparkaksburkar..

Vi hängde runt lite, hade inget att gö. Så vi hoppade i padocken, sirinthra snubblade på ett hinder. Så skulle hon tvätta sig i bäcken, men då föll hon i med hela foten! Och då doppade hon hela skon igen! Sen åt vi lite kaka i cafét, med Hannah och Ellen. :)

Därefter så borstade vi Gul Gul. Sirinthra tyckte det var kul att kamma Gul Gul så han blev randig! xD

Sen så red jag, värsta träningen för Lisa. Gjorde olika övningar och allt möjligt. Både jag och Gunnar var jättetrötta efteråt! ^^

Hängde runt lite till, och sen såg vi på Lisas hoppspecial. :) Därefter var jag Julias ponny Mulle... Jag galopperade runt i stallet med henne på ryggen! =D.

På ridlektionen hade jag Flipper, bra för jag ska ju gå honom på söndag. :) Vi hade hoppprov, gick jättebra. =D

Mamma hoppade clear round på Comtesse, bilderna ovan. :)

Nej godnatt, hörs!


// Karin
Published with Blogger-droid v1.6.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!