söndag 1 maj 2011

Hästens Dag

Idag var det Hästens Dag. Vi i US samlades kl halv tio och fixade allt.
Kl 12 bärjade det hela, först maskeradridning för de lite mindre. Julia Slunga vann på TinTin. =)   Sen var det duellhoppning, vinneren där blev Sara Ersbjörs på Dunder. 

Stax efter; Gymkana på Sparky. =D Söt poni! Heja Cowbojlaget! <3  Första grenen var idioten. Gick rätt bra. Andra grenen var galopp upp hopp ner. =) Kul!  Tredje var strump-grenen. Jag missade hinken man skulle kasta den i och fick hopp av. Sen springa som en gaalning tbx med Sparky med mig.  =P
Fjärde den värsta av alla. Men oxå roligaste. Kankse. xD Lyckdes hälla heela hinken med vatten over heela mig! Se doppa huvet i kakao. Och jag glömde ta av hjälmen. ^^
Nej jag ändra mig, sista grenen var den roligaste; galopp upp och galopp (sken) ner. Oj vad det gick fort, och vilken adrenalinkick lixom! =D
Sen var det ärevarv, det andra laget vann. :'(

Sedan började ponnyridning, akumulatorhoppning m.m. Efter all undanplocknimg räknade vi pengar, utvärderade dagen och hade möte. =)
Vi tog bussen hem med Johanna och sen... Det sista avsnittet av ponnyakuten!! =O och bones såklart. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!