måndag 16 maj 2011

^^

Nu ska jag äntligen blogga. =)

Först: Igår var det ju bohuscupen omgång 2. Åkte typ jättetidigt för att morfar skulle till trollhättan på morgonen för det är ju bara han/hans bil som kan dra den transporten vi lånar..
Dunder var snel och väntade i transporten ett tag innan vi lastade av. Sen så red jag fram och det kändes inte jättebra. Han ville mest gå och kolla på allt annat och han lossnade aldrig sådär fint som jag vet att han kan. Väl inne på banan gick det sådär, han var ganska spänd och så. Fick 55% typ. Var endå hyfsat nöjd, det var en trevlig domare. ^^

Sen så lastade vi på Dun Dun efter att han hade ätit massa gräs xD. Han blir bara snällare och snällare att lasta. Nu går han på utan att ens tveka.. Värre var det med Bollen. Dom stod typ i 1 och en halv timme och försökte få in honom. Tillslut fick dom låna en rasthage där.


Typ klockan halv tre så red jag fram igen. Dun Dun kändes bättre och Jenny gav mig lite tips. Gick in på banan och det kändes mkt bättre. Han var inte riktigt lika fin som på Clareberg, jag fick 61% nästan 62. Nöjd. =)

Vårat lag kom sist om ni undrar. Men om några år så är vi lika mycket en dressyrklubb som en hoppklubb. ;D

Det typ regnade sönder igår och det var inte kul. =(


Idag så har jag praoat i stallet då och det var awesome. Vi gjorde massa kul. Går in på detaljer vad vi har gjort efter sista dagen. ;)


Hoppas att ni blev glada nu! =D


Juste! Paula var ju på Askim och fotade oss igår så förhoppningsvis dyker det upp lite fina bilder här om några dagar typ. ^^


Här har ni lite bilder från igår som pappa tagit. =)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!