onsdag 25 maj 2011

Två awesome dagar!! ♥

Idag:

Hjälpte Karin att skötta Gul gul (Gunnar) och sen på ridlektionen hade jag Jane. Vi tränade för hopp-provet nästa gång. Det gick bra, jag fick bra fart på Jane och vi hoppade lite högre än vanligt. Jag som dressyrryttare måste bara tänka på att ha lätt sits när jag hoppar. =P Men det gick bra och hon bliev jättefin när vi travade av dom oxå. :)<3
Sen så provred vi ju Teddy. Första gången jag rider honom, men det gick jättebra. =) Han är en ganska 'stor' häst att rida men efter ett tag gick det riktigt bra. Klara var där och hjälpte oss och det kändes bra. Hoppade några språng oxå, var lite jobbit när typ alla som skulle hoppträna sen kollade på mej. =P Men mamma hade filmat och det ser faktiskt bra ut. ^^ Han är en supergo häst, verkligen värt att tänka på möjligheterna och så. =)<3 Vi kan lära oss väldigt mkt på honom och så och han är ju verkligen den perfekta hästen. <3


Imorron:
Skolan slut 11.30 =D
Sen provridning på sjöis, man får rida tre hästar. Änsålänge är det bestämt att vi ska rida Lyrik och Tea, sen får vi se vem det blir mer. Vi ska alltså bestämma imon vem vi ska hyra och om vi ens ska hyra nån därifrån. Vi måste ju verkligen tycka att det känns bra och så. =) Ska bli jättekul! =D



Vårkänslor i parken
 Hare gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!