tisdag 10 maj 2011

Tjena tjena

Tjena tjena.  Min skoldag har varit något ointressant, förutom på musiken och bambarasten. =) 

Vi jobbar just nu med sången klassen ska sjunga på avslutningen. Det är alltid så på vår skola, sexan sjunger om typ lärarna och sånt inan de slutar. jag och Frida bara sprutade roliga rim, det var askul. Även om bara 25  % användes till sången. Det är typ vi som kommit på hela känns det som. ^^

På ras´ten hade vi oxå ganska kul. Alla småbarnen på skolan nu håller på och lägger maskrosor i vatten så dom blir alldeles krulliga. Jag, Frida och Sirinthra kunde inte låta bli att gå ut och vara i solen. Sommarrasten slutade med ett konstverk i naturen och att vi kom försent til lektionen. ^^

Våran stentjej här nedandör döpdes till Ellenn. =)


Här i den vita..
Och här i den gröna klänningen. xD


















Såhr kul kan man oxå ha på trolläng...



Det är bra att leka, mobba mig inte! =P


Ikväll ska jag kolla när Annie och Gunnar tränar, och sen är det US-möte. Vi ska utvärdera förrgårdagens Dressyr KM och lägga in nya aktiviteter i kalendern typ. =) Kakakaka! =D

See ya!





<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!